Sørg for at dine kunder trygt kan bestille i din webshop

Sponseret indlæg

4. december 2022

Er du involveret i en online virksomhed i vækst, som dag ud og dag ind skal transportere varer fra den ene ende af landet til den anden, bør du læse med her, for at få et indblik i, hvordan denne fragtoplevelse kan blive endnu bedre for både dig, dine medarbejdere og jeres kunder. Du bliver her præsenteret for Shopify, og hvilke fordele der følger med dette, blandt andet Shopify Tracking, som sikrer dine kunder en tryg købsoplevelse lige fra orden er købt til den er blevet leveret.

Følg pakken fra start til slut

Et generelt problem, når der handles på nettet er, at kunderne er nervøse for, hvor deres ordre ender. Med Shopify Tracking, vil dine kunder løbende få opdateringer af status på forsendelse og ankomst af det produkt, som de har bestilt i din webshop. Udover at være opdateret undervejs med Shopify Tracking, har kunderne også her frit mulighed for at vælge den leveringsmetode og leverandør, som de foretrækker, hvilket skaber en utrolig god kundeoplevelse, og med garanti sikrer, at de vender tilbage en anden gang, for at handle på dit site.

Tilpas notifikationer til dit design

Når du bliver en del af Shopify, har du mulighed for selv at skræddersy layoutet af din virksomhed, og hvordan dine produkter skal præsenteres. Når du samtidig bruger Shopify Tracking, vil du også kunne skræddersy de pop-up-beskeder, som dine kunder modtager i leveringsprocessen, så de matcher det overordnede tema, som du har valgt for din virksomhed. Dette giver et lækkert og tilfredstillende helhedsutryk, som dine kunder uden tvivl vil sætte pris på, når de bruger din webshop. Shopify Tracking er altså et utroligt behjælpeligt værktøj, som mange måske undervurderer, men som skaber en rød tråd i handelsprocessen, og sikrer at dine kunder altid ved hvor, hvornår, og hvordan de får deres pakker. Det er win win.